web accessibility bulgarian flag english flag
Начало » Структура » Филиали » Филиал – Смолян » Документи » Процедури и регламенти » Регламент – стационарна апаратура

Регламент – стационарна апаратура

РЕГЛАМЕНТ
за използване на стационарната мултимедийна апаратура
в ПУ "Паисий Хилендарски", Филиал – Смолян
(17, 27, 31 и 44 аудитории)
(гласуван на ФС с протокол № 7 от 21.10.2013 г.)

1. Не се допуска разкомплектоването и разместването на техниката от фиксираните им места, размяна на кабели, внасяне на други лаптопи и проектори.

2. Не се допуска изнасяне на техниката извън посочените аудитории и Филиала.

3. Отговорност за използваната техника носи провеждащият занятието.

4. Преподавател, който използва наличната техника, се записва в специалния регистър на портала като внася задължителната информация относно дата, час, име и подпис при вземането на ключа за мултимедийната зала. При приключване на лекциите по посочения учебен график, лично връща ключа на портала.

5. При възникване на проблем в компютърната система, провеждащият занятието го описва в спе­ци­а­лен дневник (хартиен носител), намиращ се в мултимедийната зала като внася задължителната информация относно дата, час, лице, констатирало неизправността и подпис. Уведомява системния администратор, който в най-кратък срок отстранява проблема. Администраторът отразява датата и часа на отстраняване на проблема. Ако проблемът не може да бъде отстранен, след информиране на ръководството за това, се прибягва до услугите на сервиз.

6. Системният администратор прави проверка на състоянието на апаратурата във всяка аудитория минимум веднъж седмично. Ако констатира нарушения, проблеми, липсваща техника и други нередности, те се отразяват в специалния дневник на мултимедийната зала  с фиксиране на дата, час и място и подпис на администратора и за това писмено се уведомява ръководството на Филиала.

7. Заявки за инсталиране на софтуер, свързан с учебната работа се подават от преподавателите до системния администратор предварително най-малко 10 работни дни преди започване на семестъра.

7.1. Заявките се описват в специалния дневник на мултимедийната зала в частта "Заявки за софтуер" и включват целия софтуер, който преподавателят има намерение да използва през семестъра.

7.2. В случай, че заявката включва програмни продукти, които не са на разположение във Филиала, софтуерът трябва да бъде осигурен предварително от преподавателя, заявил необходимостта от инсталирането му.

7.3. Ако програмен продукт се инсталира за първи път, преподавателят трябва да участва в инсталирането и конфигурирането му заедно със системния администратор. При следваща необходимост от използване на дадения продукт, неговото инсталиране и конфигуриране се поема изцяло от системния администратор.

7.4. Проверка на работоспособността на заявения програмен продукт се извършва от преподавателя най-малко 3 работни дни преди започване на учебните занятия по съответната учебна дисциплина.

8. Подвижните мултимедии, които са актив на Филиала и се съхраняват в катедрите, се използват от преподавателите за учебна дейност по график, воден и наличен за информация и контрол при изпълняващия функциите на секретар катедра. Те подлежат на проверка и контрол от страна на системния администратор веднъж седмично.

9. С оглед на задължителното и правилното му прилагане, настоящият регламент е достъпен за всички преподаватели на сайта на Филиала, във всяка от мултимедийните зали, във всяка от катедрите и на портала.

Одобрил: Зам.-директор по учебна дейност доц. д-р Русалена Пенджекова - Христева; Последна промяна на 05 Април 2018