|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ |
|
|
|
Обобщени резултати от оценка на качеството на е-курс (по оценявани характеристики) |
|
|
|
|
|
Дисциплина: |
Основи на програмирането (за специалности в ПН 5.3 и ПН 4.1) |
|
|
|
Преподаватели: |
Диана Стоянова,Росица Донева,Силвия Гафтанджиева |
|
|
|
|
|
|
Въпрос |
Средна оценка |
|
|
Целите на обучението, т.е. знанията и уменията, които ще придобият студентите след успешно приключване на обучението, са ясно формулирани |
5.41 |
|
|
Наличен е изчерпателен списък с литературни източници за самостоятелна подготовка на студентите |
5.23 |
|
|
Ролите на екипа, провеждащ и осигуряващ обучението (напр. автор, преподавател, настойник, оценител, администратор и др.) са ясно указани и са посочени контакти за връзка |
5.43 |
|
|
Цялостното представяне на учебното съдържание (учебни материали и/или дейности) в е-курса е добре структурирано и включва разнообразни по вид компоненти (по отношение на типа на съдържанието, начина на ангажиране на студентите, нивото на трудност, ниво |
5.16 |
|
|
Учебното съдържание за теоретична подготовка е в съответствие с целите на обучението и е илюстрирано с подходящи примери |
5.16 |
|
|
Учебното съдържание за практическа подготовка (упражнения) и затвърждаване на теоретичните знания е ясно формулирано |
5.30 |
|
|
Учебното съдържание за самостоятелна подготовка и самооценка (материали, проекти, задания, тестове и др.) е ясно формулирано |
5.30 |
|
|
Учебното съдържание за оценяване на знанията и формиране на крайната оценка е ясно формулирано |
5.30 |
|
|
Цялостният дизайн на е-курса е интуитивен и интерактивен, позволяващ удобна и лесна употреба и навигация |
5.43 |
|
|
Начинът за организация и провеждане на обучението е предварително известен и осъществим |
5.48 |
|
|
Графикът за провеждане на обучението е предварително известен и изпълним |
5.36 |
|
|
Изискванията за успешно преминаване на обучението, методите за оценяване и формиране на крайната оценка са предварително известни и адекватни |
5.41 |
|
|
Предвидени са възможности за предварителна технологична подготовка за работата със системата за е- |
5.25 |
|
|
|
|
|
Стр. 1 от |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Въпрос |
Средна оценка |
|
|
обучение, достъпни за студентите |
|
|
Осигурени са възможности за персонализирано определяне на времето, мястото и темпа на обучение |
5.09 |
|
|
Налични са интерактивни средства за проследяване на напредъка на студента в процеса на обучение |
4.98 |
|
|
Предвидени са мерки за удостоверяване на самоличността на студентите (вкл. идентификация при електронни форми на комуникация и оценяване на техните знания) |
5.36 |
|
|
Въведени са мерки за превенция на плагиатството и изпитните измами (информиране на студентите, използване на софтуер за установяване на плагиатство и др.) |
5.05 |
|
|
Учебното съдържание е представено достатъчно изчерпателно, позволяващо успешно преминаване на обучението (вкл. за изпълнение на дейности за самостоятелна подготовка) и формиране на крайната оценка |
5.25 |
|
|
Учебното съдържание на е-курса позволява запознаване със съвременното ниво на знанията и постиженията в областта |
5.05 |
|
|
В процеса на обучение се усвояват знания и умения, които допринасят за професионалната подготовка на студентите |
5.07 |
|
|
Използват се подходящи средства за синхронна комуникация (виртуална класна стая, видео-/аудио- конферентни софтуерни среди, онлайн чат и др.) |
5.09 |
|
|
Използват се подходящи средства за асинхронна комуникация (имейл, форум и др.) |
5.36 |
|
|
Осигурен е непрекъснат достъп до средства за комуникация и взаимодействие с останалите обучавани (чат, форум, инструменти за съвместна работа и др.) |
5.20 |
|
|
Осигурен е непрекъснат достъп до средства за комуникация с администратора на системата (чат, форум и др.) |
5.32 |
|
|
Използват се подходящи средства за комуникация с преподавателя(ите) (имейл, чат, форум и др.) |
5.43 |
|
|
Осигурена е навременна подкрепа от преподавателя(ите) при срещане на трудности |
5.27 |
|
|
Осигурена е навременна подкрепа от администратора при срещане на технически трудности при работа със системата за е-обучение |
5.23 |
|
|
Въпросите/задачите/темите/проектите за (само)оценяване на знанията са изпълними |
5.27 |
|
|
Предвиденото време за оценяване на знанията е с достатъчна продължителност |
5.36 |
|
|
Преподавателят(ите) предоставя(т) полезна обратна връзка, вкл. за резултатите при оценяване на знанията |
5.20 |
|
|
Преподавателят(ите) предоставя(т) полезна обратна връзка върху изпълнение на дейности за самостоятелна подготовка и самооценка (материали, проекти, задания, тестове и др.), вкл. с предложения за подобряване на работата |
5.18 |
|
|
|
Стр. 2 от |
2 |
|
|