|   | 
                    
                
            
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
ДЕТАЙЛЕН ОБОБЩЕН ДОКЛАД С ОЦЕНКИ ПО ПОКАЗАТЕЛИ | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Брой оценени училища:  | 
0 | 
 | 
 
| 
 | 
Период на оценяване: | 
null | 
  - | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
Показател | 
Брой/ %  училища  с оценка  0-20% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  20-40% от  макс. | 
Брой/ %  училища с  оценка  40-60% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  60-80% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  80-100%  от макс. | 
 | 
 
| 
 | 
В административните процеси на  училището широко се използват е- услуги и ИКТ | 
0 | 
4 | 
 | 
12 | 
8 | 
 | 
 | 
26 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
В одита на качеството на  образователния продукт се ползват  автоматизирани процедури и  средства за управление и анализ на  информацията за учебния проце | 
18 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
32 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Всички документи за инспекция от  НИО се съхраняват в дигитален  архив с оторизиран достъп | 
15 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
35 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Графикът за класни и контролни  работи на всеки клас се изготвя чрез  дигитални решения, като се спазва  изискването на Наредба 11 | 
8 | 
1 | 
 | 
6 | 
6 | 
 | 
 | 
29 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Дигиталната стратегия е елемент от  стратегията за развитие на  училището и периодично се  актуализира в съответствие с  развитие на ИКТ и потребностите н | 
8 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
42 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Дигитални решения, вкл. с  интелигентен анализ на данни, се  използват за проследяване на  ученици в риск от слабо представяне  или отпадане от системата  | 
6 | 
3 | 
 | 
10 | 
15 | 
 | 
 | 
16 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Дигиталните политики,  електронизирани процедури и е- услуги се използват реално и са в  основата за ежедневната  институционална практика | 
4 | 
2 | 
 | 
11 | 
13 | 
 | 
 | 
20 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Документите (фактури, трудови  договори, удостоверения за  придобити квалификации на  учители, и др.) се съхраняват в  единен дигитален архив с  оторизиран | 
13 | 
3 | 
 | 
10 | 
11 | 
 | 
 | 
13 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Досиетата на учители и служители  се обработват посредством  софтуерна система* | 
27 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
23 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Достъпни са процедури и следващи  мерки за записване, обучение и  дипломиране на учениците,  поддържани от ИКТ* | 
20 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
30 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За автоматизирано изготвяне на  анализ на резултати от проведени  изпитвания се използват дигитални  решения | 
6 | 
2 | 
 | 
8 | 
12 | 
 | 
 | 
22 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За генериране на седмичните отчети  за успеваемостта на учениците и  отсъствията се използват дигитални  решения | 
7 | 
0 | 
 | 
3 | 
10 | 
 | 
 | 
30 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Дата на генериране на отчета:  | 
 | 
 
| 
 | 
04/11/2025 | 
 | 
Стр. 1 от | 
 8 | 
 | 
 
| 
 | 
 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Брой оценени училища:  | 
0 | 
 | 
 
| 
 | 
Период на оценяване: | 
null | 
  - | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
Показател | 
Брой/ %  училища  с оценка  0-20% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  20-40% от  макс. | 
Брой/ %  училища с  оценка  40-60% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  60-80% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  80-100%  от макс. | 
 | 
 
| 
 | 
За генериране на справки (среден  успех по предмети, среден успех на  класа, отсъствия, родителска  заангажираност, натовареност на  учителите, неоформени | 
3 | 
0 | 
 | 
5 | 
7 | 
 | 
 | 
35 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За изготвяне на доклади за  самооценка на качеството на  провежданото обучение се  използват дигитални решения | 
17 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
33 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За обучение на ученици със  специални образователни  потребности се използват ИКТ | 
19 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
31 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За оказване на персонализирана  подкрепа на учениците се използват  ИКТ и дигитални решения | 
13 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
37 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За организиране и участие в  извънкласни дейности се използват  специализирани софтуерни системи  (библиотечни, наем на зали и др.) | 
26 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
24 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За оценка на степента на  удовлетвореност на заинтересовани  страни (учители, ученици и  родители) от административното  обслужване и качеството на обучен | 
7 | 
4 | 
 | 
8 | 
12 | 
 | 
 | 
19 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За планиране на образователния  процес се използват дигитални  решения | 
2 | 
1 | 
 | 
9 | 
9 | 
 | 
 | 
29 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За поддържане на регистър на  завършили ученици се използват  дигитални решения* | 
12 | 
6 | 
 | 
4 | 
12 | 
 | 
 | 
16 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За подобряване на ученето и  преподаването се използват  средства за интелигентен анализ на  данни и мониторинг на учебния  процес  (learning analytics) и | 
10 | 
1 | 
 | 
10 | 
17 | 
 | 
 | 
12 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За попълване и подаване на  ежегодна справка към НСИ се  използват дигитални решения | 
5 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
45 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За попълване и подаване на Образец  1 се използват дигитални решения | 
5 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
45 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За попълване и подаване на справки  (ежемесечно за отсъствия, за  отпаднали ученици и др.) към РУО и  НЕИСПУО се използват дигитални  решения | 
3 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
47 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За попълване на личните картони на  учениците и/или главната класна  книга се използват дигитални  решения | 
21 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
29 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За попълване на материалната  книга се използват дигитални  решения | 
7 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
43 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За разработване на годишните  училищни планове се използват  дигитални решения | 
6 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
44 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
За управлението на  документооборота се използва  деловодна система с поддръжка на  дигитален архив | 
8 | 
5 | 
 | 
10 | 
14 | 
 | 
 | 
13 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Дата на генериране на отчета:  | 
 | 
 
| 
 | 
04/11/2025 | 
 | 
Стр. 2 от | 
 8 | 
 | 
 
| 
 | 
 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Брой оценени училища:  | 
0 | 
 | 
 
| 
 | 
Период на оценяване: | 
null | 
  - | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
Показател | 
Брой/ %  училища  с оценка  0-20% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  20-40% от  макс. | 
Брой/ %  училища с  оценка  40-60% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  60-80% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  80-100%  от макс. | 
 | 
 
| 
 | 
Използват се електронни бележници | 
12 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
38 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Използват се електронни дневници | 
1 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
49 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Интеграцията на ИКТ в  институционални дейности е  елемент на стратегическо  планиране на училището | 
9 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
41 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Кандидатите получават съобщение  за резултати от класиране по  електронен път | 
19 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
31 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Класирането за стипендии се  извършва посредством  специализирана софтуерна система | 
33 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
17 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Комуникация между родителите и  другите участници в образователния  процес (директор, ученици,  педагогически специалисти) се  осъществява с използване на | 
2 | 
3 | 
 | 
8 | 
13 | 
 | 
 | 
24 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
На учениците се поставят задачи за  домашна работа, които изискват  използване на ИКТ | 
3 | 
1 | 
 | 
5 | 
15 | 
 | 
 | 
26 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Новите или подлежащите на  реструктуриране процеси са  дигитализирани  и се доставят под  формата на е-услуги за  потребителите с използване на ИКТ | 
1 | 
7 | 
 | 
14 | 
10 | 
 | 
 | 
18 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Обучението на персонала има за цел  кадрово осигуряване на дигиталната  стратегия и практика на училището,  и включва усвояване на знания и  умения, свърз | 
1 | 
3 | 
 | 
8 | 
12 | 
 | 
 | 
26 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Организацията на информационната  инфраструктура осигурява  надеждна поддръжка на всички  системи | 
12 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
38 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Организацията на приема на  ученици се извършва посредством  софтуерна система | 
7 | 
3 | 
 | 
13 | 
8 | 
 | 
 | 
19 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Осигурена е възможност за онлайн  подаване на документи за участие в  класиране | 
15 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
35 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Осигурена е възможност за  подаване на документи по  електронен път (постъпване на  работа, излизане в отпуск,  декларации за проведени лекторски  часове и | 
22 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
28 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Осигурена е възможност за  подаване на заявления от  завършили ученици по електронен  път (издаване на дубликат на  диплома за завършено образование,  свид | 
23 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
27 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Осигурена е възможност за  подаване на заявления от ученици  по електронен път (получаване на  стипендии, приемане и преместване,  служебна бележка за доп | 
23 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
27 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Дата на генериране на отчета:  | 
 | 
 
| 
 | 
04/11/2025 | 
 | 
Стр. 3 от | 
 8 | 
 | 
 
| 
 | 
 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Брой оценени училища:  | 
0 | 
 | 
 
| 
 | 
Период на оценяване: | 
null | 
  - | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
Показател | 
Брой/ %  училища  с оценка  0-20% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  20-40% от  макс. | 
Брой/ %  училища с  оценка  40-60% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  60-80% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  80-100%  от макс. | 
 | 
 
| 
 | 
Осигурена е възможност за  разпространение на издадени  заповеди, важни решения,  съобщения, нормативни документи  чрез използване на дигитални  решения | 
1 | 
3 | 
 | 
5 | 
12 | 
 | 
 | 
29 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Осигурени са дигитални решения за  провеждане на педагогически  съвети, обсъждания на бюджета на  училището и отчетите за неговото  изпълнение, родителски | 
3 | 
2 | 
 | 
7 | 
9 | 
 | 
 | 
29 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Осигуряват се подходяща  информационна инфраструктура,  ресурси, бюджет и финансови  инвестиции за дигитализация на  институционални процеси | 
3 | 
4 | 
 | 
9 | 
15 | 
 | 
 | 
19 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Осъществява се мониторинг и  периодичен преглед на учебните  програми от гледна точка на  прилагане на съвременни дигитални  решения | 
14 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
36 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Педагогическите специалисти  прилагат в работата си придобитите  компетентности от курсовете за  повишаване на дигиталните  компетентности | 
1 | 
4 | 
 | 
4 | 
14 | 
 | 
 | 
27 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Планират се и се организират  обучения за повишаване на  дигиталните компетенции на  учители и служители и се насърчава  тяхното участие в тях | 
7 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
43 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Поддържа се интеграция с  дигитални решения от регионално и  национално ниво (напр. за подаване  на Образец 1, качване на издадени  удостоверения, свидете | 
8 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
42 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Предприети са мерки за  възстановяване на  информационната инфраструктура и  данни, в случай на повреда или срив | 
14 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
36 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Предприети са мерки за защита на  личните данни | 
8 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
42 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Предприети са мерки за оторизиран  и надежден достъп до е-услуги и  ресурси, вкл. за опазване на  поверителността на информацията и  се оказва подкрепа на | 
4 | 
3 | 
 | 
7 | 
11 | 
 | 
 | 
25 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
При провеждане на обучение от  разстояние в електронна среда се  използват специализирани системи  за е-обучение (Moodle, Blackboard и  др.) | 
2 | 
1 | 
 | 
3 | 
8 | 
 | 
 | 
36 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
При провеждане на обучение от  разстояние в електронна среда се  използват средства за видео- конференции | 
3 | 
1 | 
 | 
1 | 
6 | 
 | 
 | 
39 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Разработените електронни учебни  материали са достъпни за учениците  (среди за е-обучение, виртуални  класни стаи и др.) | 
7 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
43 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Дата на генериране на отчета:  | 
 | 
 
| 
 | 
04/11/2025 | 
 | 
Стр. 4 от | 
 8 | 
 | 
 
| 
 | 
 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Брой оценени училища:  | 
0 | 
 | 
 
| 
 | 
Период на оценяване: | 
null | 
  - | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
Показател | 
Брой/ %  училища  с оценка  0-20% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  20-40% от  макс. | 
Брой/ %  училища с  оценка  40-60% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  60-80% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  80-100%  от макс. | 
 | 
 
| 
 | 
Резултати на одити, свързани с  оценки на степента на  дигитализация на училището се  отчитат и вземат предвид при  развитието на институционалната  информ | 
16 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
34 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Родителите получават информация  за отсъствия на ученици, резултати  от оценявания (вкл. външни) и  участие на ученици в извънкласни  дейности посредством | 
4 | 
0 | 
 | 
5 | 
6 | 
 | 
 | 
35 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Родителите получават съобщения за  предстоящи родителски срещи по  електронен път | 
3 | 
3 | 
 | 
4 | 
9 | 
 | 
 | 
31 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Счетоводните дейности се  извършват посредством  специализирана софтуерна система | 
8 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
42 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Създадена е организация за  информиране и привличане на  ученици с отдалечен достъп | 
23 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
27 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Създадена е организация и система  за интеграция на дигитални  решения в информационната  инфраструктура, с цел осигуряване  и подпомагане на целия жизнен | 
11 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
39 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Сътрудничеството със  заинтересовани страни  (работодатели, местни общности,  университети и др.) се подкрепя с  използване на дигитални решения | 
7 | 
1 | 
 | 
11 | 
8 | 
 | 
 | 
23 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Тестовите изпитвания на ученици се  провеждат чрез използване на ИКТ и  дигитални решения и се оценяват  автоматично | 
7 | 
2 | 
 | 
9 | 
15 | 
 | 
 | 
17 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Управлението на дълготрайните и  малотрайни активи се извършва  посредством специализирана  софтуерна система | 
12 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
38 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Управлението на информацията,  приемането и съпровождането на  управленски решения се  осъществяват с помощта на  дигитални решения, вкл. за  интелигентен  | 
5 | 
4 | 
 | 
10 | 
14 | 
 | 
 | 
17 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Управлението на финансите се  извършва посредством  специализирана софтуерна система  за финансово управление и контрол | 
15 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
35 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Управлението на човешките ресурси  се извършва посредством  специализирана софтуерна система* | 
15 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
35 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учебната документация се  съхранява в дигитален архив с  оторизиран достъп | 
12 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
38 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учебното разписание се създава с  използване на специализиран  софтуер, позволяващ спазване на  заложени изисквания за  разпределение на часовете | 
9 | 
1 | 
 | 
3 | 
7 | 
 | 
 | 
30 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Дата на генериране на отчета:  | 
 | 
 
| 
 | 
04/11/2025 | 
 | 
Стр. 5 от | 
 8 | 
 | 
 
| 
 | 
 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Брой оценени училища:  | 
0 | 
 | 
 
| 
 | 
Период на оценяване: | 
null | 
  - | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
Показател | 
Брой/ %  училища  с оценка  0-20% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  20-40% от  макс. | 
Брой/ %  училища с  оценка  40-60% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  60-80% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  80-100%  от макс. | 
 | 
 
| 
 | 
Учениците получават информация за  резултати от оценявания (контролни  и класни работи, външни  оценявания) и класиране за  стипендии, както и за предстоя | 
2 | 
2 | 
 | 
3 | 
11 | 
 | 
 | 
32 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учениците получават навременна  обратна връзка по време на целия  учебен процес с използване на ИКТ | 
9 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
41 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището ежегодно разработва  план за развитие на  информационната инфраструктура в  съответствие с дигиталната  стратегия | 
17 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
33 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището има система за видео- наблюдение | 
3 | 
1 | 
 | 
3 | 
3 | 
 | 
 | 
40 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището има софтуерни системи  за управление на административни  процеси (човешки ресурси, финанси,  счетоводство, деловодна система,  класиране за стип | 
7 | 
3 | 
 | 
10 | 
12 | 
 | 
 | 
18 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището осигурява  взаимодействието с родители и  ученици в съответствие с  дигиталната си стратегия | 
13 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
37 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището осигурява достъп на  учителите до специализирани  електронни библиотеки с  електронни ресурси за провеждане  на е-обучение | 
17 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
33 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището осигурява качеството на  провежданото обучение в  съответствие с дигиталната си  стратегия | 
8 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
42 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището осигурява публичен  отдалечен достъп до информация за  обществени поръчки | 
10 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
40 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището осигурява публичен  отдалечен достъп до учебните  планове | 
9 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
41 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището осигурява  разработването и съхраняването на  учебната документация в  съответствие с дигиталната си  стратегия | 
5 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
45 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището осигурява софтуерни  средства за обучение и преподаване  (офис пакети, среди за е-обучение,  платформи за обучение, платформи  за онлайн тестове | 
2 | 
3 | 
 | 
9 | 
9 | 
 | 
 | 
27 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището осигурява управлението  на административните си процеси в  съответствие с дигиталната си  стратегия* | 
11 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
39 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището предоставя  информацията за обществеността в  съответствие с дигиталната си  стратегия | 
8 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
42 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището предоставя отдалечен  достъп за провеждане на външни  одити с използване на ИКТ | 
18 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
32 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Дата на генериране на отчета:  | 
 | 
 
| 
 | 
04/11/2025 | 
 | 
Стр. 6 от | 
 8 | 
 | 
 
| 
 | 
 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Брой оценени училища:  | 
0 | 
 | 
 
| 
 | 
Период на оценяване: | 
null | 
  - | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
Показател | 
Брой/ %  училища  с оценка  0-20% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  20-40% от  макс. | 
Брой/ %  училища с  оценка  40-60% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  60-80% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  80-100%  от макс. | 
 | 
 
| 
 | 
Училището прилага ефективен  пропускателен режим за достъп до  сградния фонд чрез използване на  дигитални решения | 
10 | 
1 | 
 | 
9 | 
9 | 
 | 
 | 
21 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището провежда своята  дигитална политика като разширява  и оптимизира набора от  институционални процеси  (административни и образователни),  реализир | 
11 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
39 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището публикува информация  за основни дейности и събития  (прием на ученици, участия на  ученици в състезания, патронни  празници и др.) в официалнат | 
2 | 
1 | 
 | 
3 | 
4 | 
 | 
 | 
40 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището публикува информация  за основни дейности и събития  (прием на ученици, участия на  ученици в състезания, патронни  празници и др.) в социалните | 
4 | 
1 | 
 | 
8 | 
6 | 
 | 
 | 
31 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището разполага с дигитален  архив за съхранение на документи и  дигитално съдържание с оторизиран  достъп | 
19 | 
0 | 
 | 
0 | 
0 | 
 | 
 | 
31 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището разполага с материално- технологична база (вкл. лаптопи,  компютри, таблети, мултимедийни  проектори, интерактивни дъски и  др.) и мрежова инфра | 
2 | 
4 | 
 | 
9 | 
7 | 
 | 
 | 
28 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училището участва в проекти и се  включва в мрежи за сътрудничество,  свързани с ИКТ и дигитализация на  образованието | 
4 | 
1 | 
 | 
7 | 
9 | 
 | 
 | 
29 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Училищното ръководство подкрепя и  мотивира учителите да използват  ИКТ в процеса на преподаване и  обучение и експериментирането на  нови методи и решени | 
1 | 
5 | 
 | 
2 | 
6 | 
 | 
 | 
36 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учителите и служителите имат  компетенции да използват средства  за синхронна и асинхронна  комуникация | 
3 | 
0 | 
 | 
4 | 
12 | 
 | 
 | 
31 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учителите имат компетенции да  използват дигитални решения в  образователния процес и за участие  в професионални мрежи | 
2 | 
1 | 
 | 
5 | 
12 | 
 | 
 | 
30 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учителите поддържат електронни  портфолиа | 
6 | 
8 | 
 | 
12 | 
12 | 
 | 
 | 
12 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учителите получават съобщения за  предстоящи олимпиади, състезания,  патронни празници и др.  извънкласни дейности по  електронен път | 
3 | 
2 | 
 | 
7 | 
7 | 
 | 
 | 
31 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учителите разработват електронни  тестове за проверка на усвоени  знания и придобити умения | 
3 | 
2 | 
 | 
8 | 
17 | 
 | 
 | 
20 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
Учителите разработват електронни  учебни материали | 
2 | 
3 | 
 | 
4 | 
14 | 
 | 
 | 
27 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Дата на генериране на отчета:  | 
 | 
 
| 
 | 
04/11/2025 | 
 | 
Стр. 7 от | 
 8 | 
 | 
 
| 
 | 
 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Брой оценени училища:  | 
0 | 
 | 
 
| 
 | 
Период на оценяване: | 
null | 
  - | 
null | 
 | 
 
| 
 | 
Показател | 
Брой/ %  училища  с оценка  0-20% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  20-40% от  макс. | 
Брой/ %  училища с  оценка  40-60% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  60-80% от  макс. | 
Брой/ %  училища  с оценка  80-100%  от макс. | 
 | 
 
| 
 | 
Цифровата култура е част от общата  корпоративна култура, постоянно се  контролира, повишава и  усъвършенства | 
2 | 
4 | 
 | 
9 | 
15 | 
 | 
 | 
20 | 
 | 
 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
| 
 | 
 
| 
 | 
Дата на генериране на отчета:  | 
 | 
 
| 
 | 
04/11/2025 | 
 | 
Стр. 8 от | 
 8 | 
 | 
 
| 
 | 
 
 
 |   |