web accessibility bulgarian flag english flag

Storage for PU "PAISII HILENDARSKI"

Format:
procedure_id:

 
ДЕТАЙЛЕН ОБОБЩЕН ДОКЛАД С ОЦЕНКИ ПО ПОКАЗАТЕЛИ
null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
В административните процеси на
училището широко се използват е-
услуги и ИКТ
0 4 12 8 26
В одита на качеството на
образователния продукт се ползват
автоматизирани процедури и
средства за управление и анализ на
информацията за учебния проце
18 0 0 0 32
Всички документи за инспекция от
НИО се съхраняват в дигитален
архив с оторизиран достъп
15 0 0 0 35
Графикът за класни и контролни
работи на всеки клас се изготвя чрез
дигитални решения, като се спазва
изискването на Наредба 11
8 1 6 6 29
Дигиталната стратегия е елемент от
стратегията за развитие на
училището и периодично се
актуализира в съответствие с
развитие на ИКТ и потребностите н
8 0 0 0 42
Дигитални решения, вкл. с
интелигентен анализ на данни, се
използват за проследяване на
ученици в риск от слабо представяне
или отпадане от системата
6 3 10 15 16
Дигиталните политики,
електронизирани процедури и е-
услуги се използват реално и са в
основата за ежедневната
институционална практика
4 2 11 13 20
Документите (фактури, трудови
договори, удостоверения за
придобити квалификации на
учители, и др.) се съхраняват в
единен дигитален архив с
оторизиран
13 3 10 11 13
Досиетата на учители и служители
се обработват посредством
софтуерна система*
27 0 0 0 23
Достъпни са процедури и следващи
мерки за записване, обучение и
дипломиране на учениците,
поддържани от ИКТ*
20 0 0 0 30
За автоматизирано изготвяне на
анализ на резултати от проведени
изпитвания се използват дигитални
решения
6 2 8 12 22
За генериране на седмичните отчети
за успеваемостта на учениците и
отсъствията се използват дигитални
решения
7 0 3 10 30
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 1 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
За генериране на справки (среден
успех по предмети, среден успех на
класа, отсъствия, родителска
заангажираност, натовареност на
учителите, неоформени
3 0 5 7 35
За изготвяне на доклади за
самооценка на качеството на
провежданото обучение се
използват дигитални решения
17 0 0 0 33
За обучение на ученици със
специални образователни
потребности се използват ИКТ
19 0 0 0 31
За оказване на персонализирана
подкрепа на учениците се използват
ИКТ и дигитални решения
13 0 0 0 37
За организиране и участие в
извънкласни дейности се използват
специализирани софтуерни системи
(библиотечни, наем на зали и др.)
26 0 0 0 24
За оценка на степента на
удовлетвореност на заинтересовани
страни (учители, ученици и
родители) от административното
обслужване и качеството на обучен
7 4 8 12 19
За планиране на образователния
процес се използват дигитални
решения
2 1 9 9 29
За поддържане на регистър на
завършили ученици се използват
дигитални решения*
12 6 4 12 16
За подобряване на ученето и
преподаването се използват
средства за интелигентен анализ на
данни и мониторинг на учебния
процес  (learning analytics) и
10 1 10 17 12
За попълване и подаване на
ежегодна справка към НСИ се
използват дигитални решения
5 0 0 0 45
За попълване и подаване на Образец
1 се използват дигитални решения
5 0 0 0 45
За попълване и подаване на справки
(ежемесечно за отсъствия, за
отпаднали ученици и др.) към РУО и
НЕИСПУО се използват дигитални
решения
3 0 0 0 47
За попълване на личните картони на
учениците и/или главната класна
книга се използват дигитални
решения
21 0 0 0 29
За попълване на материалната
книга се използват дигитални
решения
7 0 0 0 43
За разработване на годишните
училищни планове се използват
дигитални решения
6 0 0 0 44
За управлението на
документооборота се използва
деловодна система с поддръжка на
дигитален архив
8 5 10 14 13
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 2 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Използват се електронни бележници 12 0 0 0 38
Използват се електронни дневници 1 0 0 0 49
Интеграцията на ИКТ в
институционални дейности е
елемент на стратегическо
планиране на училището
9 0 0 0 41
Кандидатите получават съобщение
за резултати от класиране по
електронен път
19 0 0 0 31
Класирането за стипендии се
извършва посредством
специализирана софтуерна система
33 0 0 0 17
Комуникация между родителите и
другите участници в образователния
процес (директор, ученици,
педагогически специалисти) се
осъществява с използване на
2 3 8 13 24
На учениците се поставят задачи за
домашна работа, които изискват
използване на ИКТ
3 1 5 15 26
Новите или подлежащите на
реструктуриране процеси са
дигитализирани  и се доставят под
формата на е-услуги за
потребителите с използване на ИКТ
1 7 14 10 18
Обучението на персонала има за цел
кадрово осигуряване на дигиталната
стратегия и практика на училището,
и включва усвояване на знания и
умения, свърз
1 3 8 12 26
Организацията на информационната
инфраструктура осигурява
надеждна поддръжка на всички
системи
12 0 0 0 38
Организацията на приема на
ученици се извършва посредством
софтуерна система
7 3 13 8 19
Осигурена е възможност за онлайн
подаване на документи за участие в
класиране
15 0 0 0 35
Осигурена е възможност за
подаване на документи по
електронен път (постъпване на
работа, излизане в отпуск,
декларации за проведени лекторски
часове и
22 0 0 0 28
Осигурена е възможност за
подаване на заявления от
завършили ученици по електронен
път (издаване на дубликат на
диплома за завършено образование,
свид
23 0 0 0 27
Осигурена е възможност за
подаване на заявления от ученици
по електронен път (получаване на
стипендии, приемане и преместване,
служебна бележка за доп
23 0 0 0 27
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 3 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Осигурена е възможност за
разпространение на издадени
заповеди, важни решения,
съобщения, нормативни документи
чрез използване на дигитални
решения
1 3 5 12 29
Осигурени са дигитални решения за
провеждане на педагогически
съвети, обсъждания на бюджета на
училището и отчетите за неговото
изпълнение, родителски
3 2 7 9 29
Осигуряват се подходяща
информационна инфраструктура,
ресурси, бюджет и финансови
инвестиции за дигитализация на
институционални процеси
3 4 9 15 19
Осъществява се мониторинг и
периодичен преглед на учебните
програми от гледна точка на
прилагане на съвременни дигитални
решения
14 0 0 0 36
Педагогическите специалисти
прилагат в работата си придобитите
компетентности от курсовете за
повишаване на дигиталните
компетентности
1 4 4 14 27
Планират се и се организират
обучения за повишаване на
дигиталните компетенции на
учители и служители и се насърчава
тяхното участие в тях
7 0 0 0 43
Поддържа се интеграция с
дигитални решения от регионално и
национално ниво (напр. за подаване
на Образец 1, качване на издадени
удостоверения, свидете
8 0 0 0 42
Предприети са мерки за
възстановяване на
информационната инфраструктура и
данни, в случай на повреда или срив
14 0 0 0 36
Предприети са мерки за защита на
личните данни
8 0 0 0 42
Предприети са мерки за оторизиран
и надежден достъп до е-услуги и
ресурси, вкл. за опазване на
поверителността на информацията и
се оказва подкрепа на
4 3 7 11 25
При провеждане на обучение от
разстояние в електронна среда се
използват специализирани системи
за е-обучение (Moodle, Blackboard и
др.)
2 1 3 8 36
При провеждане на обучение от
разстояние в електронна среда се
използват средства за видео-
конференции
3 1 1 6 39
Разработените електронни учебни
материали са достъпни за учениците
(среди за е-обучение, виртуални
класни стаи и др.)
7 0 0 0 43
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 4 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Резултати на одити, свързани с
оценки на степента на
дигитализация на училището се
отчитат и вземат предвид при
развитието на институционалната
информ
16 0 0 0 34
Родителите получават информация
за отсъствия на ученици, резултати
от оценявания (вкл. външни) и
участие на ученици в извънкласни
дейности посредством
4 0 5 6 35
Родителите получават съобщения за
предстоящи родителски срещи по
електронен път
3 3 4 9 31
Счетоводните дейности се
извършват посредством
специализирана софтуерна система
8 0 0 0 42
Създадена е организация за
информиране и привличане на
ученици с отдалечен достъп
23 0 0 0 27
Създадена е организация и система
за интеграция на дигитални
решения в информационната
инфраструктура, с цел осигуряване
и подпомагане на целия жизнен
11 0 0 0 39
Сътрудничеството със
заинтересовани страни
(работодатели, местни общности,
университети и др.) се подкрепя с
използване на дигитални решения
7 1 11 8 23
Тестовите изпитвания на ученици се
провеждат чрез използване на ИКТ и
дигитални решения и се оценяват
автоматично
7 2 9 15 17
Управлението на дълготрайните и
малотрайни активи се извършва
посредством специализирана
софтуерна система
12 0 0 0 38
Управлението на информацията,
приемането и съпровождането на
управленски решения се
осъществяват с помощта на
дигитални решения, вкл. за
интелигентен
5 4 10 14 17
Управлението на финансите се
извършва посредством
специализирана софтуерна система
за финансово управление и контрол
15 0 0 0 35
Управлението на човешките ресурси
се извършва посредством
специализирана софтуерна система*
15 0 0 0 35
Учебната документация се
съхранява в дигитален архив с
оторизиран достъп
12 0 0 0 38
Учебното разписание се създава с
използване на специализиран
софтуер, позволяващ спазване на
заложени изисквания за
разпределение на часовете
9 1 3 7 30
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 5 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Учениците получават информация за
резултати от оценявания (контролни
и класни работи, външни
оценявания) и класиране за
стипендии, както и за предстоя
2 2 3 11 32
Учениците получават навременна
обратна връзка по време на целия
учебен процес с използване на ИКТ
9 0 0 0 41
Училището ежегодно разработва
план за развитие на
информационната инфраструктура в
съответствие с дигиталната
стратегия
17 0 0 0 33
Училището има система за видео-
наблюдение
3 1 3 3 40
Училището има софтуерни системи
за управление на административни
процеси (човешки ресурси, финанси,
счетоводство, деловодна система,
класиране за стип
7 3 10 12 18
Училището осигурява
взаимодействието с родители и
ученици в съответствие с
дигиталната си стратегия
13 0 0 0 37
Училището осигурява достъп на
учителите до специализирани
електронни библиотеки с
електронни ресурси за провеждане
на е-обучение
17 0 0 0 33
Училището осигурява качеството на
провежданото обучение в
съответствие с дигиталната си
стратегия
8 0 0 0 42
Училището осигурява публичен
отдалечен достъп до информация за
обществени поръчки
10 0 0 0 40
Училището осигурява публичен
отдалечен достъп до учебните
планове
9 0 0 0 41
Училището осигурява
разработването и съхраняването на
учебната документация в
съответствие с дигиталната си
стратегия
5 0 0 0 45
Училището осигурява софтуерни
средства за обучение и преподаване
(офис пакети, среди за е-обучение,
платформи за обучение, платформи
за онлайн тестове
2 3 9 9 27
Училището осигурява управлението
на административните си процеси в
съответствие с дигиталната си
стратегия*
11 0 0 0 39
Училището предоставя
информацията за обществеността в
съответствие с дигиталната си
стратегия
8 0 0 0 42
Училището предоставя отдалечен
достъп за провеждане на външни
одити с използване на ИКТ
18 0 0 0 32
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 6 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Училището прилага ефективен
пропускателен режим за достъп до
сградния фонд чрез използване на
дигитални решения
10 1 9 9 21
Училището провежда своята
дигитална политика като разширява
и оптимизира набора от
институционални процеси
(административни и образователни),
реализир
11 0 0 0 39
Училището публикува информация
за основни дейности и събития
(прием на ученици, участия на
ученици в състезания, патронни
празници и др.) в официалнат
2 1 3 4 40
Училището публикува информация
за основни дейности и събития
(прием на ученици, участия на
ученици в състезания, патронни
празници и др.) в социалните
4 1 8 6 31
Училището разполага с дигитален
архив за съхранение на документи и
дигитално съдържание с оторизиран
достъп
19 0 0 0 31
Училището разполага с материално-
технологична база (вкл. лаптопи,
компютри, таблети, мултимедийни
проектори, интерактивни дъски и
др.) и мрежова инфра
2 4 9 7 28
Училището участва в проекти и се
включва в мрежи за сътрудничество,
свързани с ИКТ и дигитализация на
образованието
4 1 7 9 29
Училищното ръководство подкрепя и
мотивира учителите да използват
ИКТ в процеса на преподаване и
обучение и експериментирането на
нови методи и решени
1 5 2 6 36
Учителите и служителите имат
компетенции да използват средства
за синхронна и асинхронна
комуникация
3 0 4 12 31
Учителите имат компетенции да
използват дигитални решения в
образователния процес и за участие
в професионални мрежи
2 1 5 12 30
Учителите поддържат електронни
портфолиа
6 8 12 12 12
Учителите получават съобщения за
предстоящи олимпиади, състезания,
патронни празници и др.
извънкласни дейности по
електронен път
3 2 7 7 31
Учителите разработват електронни
тестове за проверка на усвоени
знания и придобити умения
3 2 8 17 20
Учителите разработват електронни
учебни материали
2 3 4 14 27
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 7 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Цифровата култура е част от общата
корпоративна култура, постоянно се
контролира, повишава и
усъвършенства
2 4 9 15 20
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 8 от  8
 

test--
test--
test--
test--
test--
test--
test--
test--
 
ДЕТАЙЛЕН ОБОБЩЕН ДОКЛАД С ОЦЕНКИ ПО ПОКАЗАТЕЛИ
null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
В административните процеси на
училището широко се използват е-
услуги и ИКТ
0 4 12 8 26
В одита на качеството на
образователния продукт се ползват
автоматизирани процедури и
средства за управление и анализ на
информацията за учебния проце
18 0 0 0 32
Всички документи за инспекция от
НИО се съхраняват в дигитален
архив с оторизиран достъп
15 0 0 0 35
Графикът за класни и контролни
работи на всеки клас се изготвя чрез
дигитални решения, като се спазва
изискването на Наредба 11
8 1 6 6 29
Дигиталната стратегия е елемент от
стратегията за развитие на
училището и периодично се
актуализира в съответствие с
развитие на ИКТ и потребностите н
8 0 0 0 42
Дигитални решения, вкл. с
интелигентен анализ на данни, се
използват за проследяване на
ученици в риск от слабо представяне
или отпадане от системата
6 3 10 15 16
Дигиталните политики,
електронизирани процедури и е-
услуги се използват реално и са в
основата за ежедневната
институционална практика
4 2 11 13 20
Документите (фактури, трудови
договори, удостоверения за
придобити квалификации на
учители, и др.) се съхраняват в
единен дигитален архив с
оторизиран
13 3 10 11 13
Досиетата на учители и служители
се обработват посредством
софтуерна система*
27 0 0 0 23
Достъпни са процедури и следващи
мерки за записване, обучение и
дипломиране на учениците,
поддържани от ИКТ*
20 0 0 0 30
За автоматизирано изготвяне на
анализ на резултати от проведени
изпитвания се използват дигитални
решения
6 2 8 12 22
За генериране на седмичните отчети
за успеваемостта на учениците и
отсъствията се използват дигитални
решения
7 0 3 10 30
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 1 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
За генериране на справки (среден
успех по предмети, среден успех на
класа, отсъствия, родителска
заангажираност, натовареност на
учителите, неоформени
3 0 5 7 35
За изготвяне на доклади за
самооценка на качеството на
провежданото обучение се
използват дигитални решения
17 0 0 0 33
За обучение на ученици със
специални образователни
потребности се използват ИКТ
19 0 0 0 31
За оказване на персонализирана
подкрепа на учениците се използват
ИКТ и дигитални решения
13 0 0 0 37
За организиране и участие в
извънкласни дейности се използват
специализирани софтуерни системи
(библиотечни, наем на зали и др.)
26 0 0 0 24
За оценка на степента на
удовлетвореност на заинтересовани
страни (учители, ученици и
родители) от административното
обслужване и качеството на обучен
7 4 8 12 19
За планиране на образователния
процес се използват дигитални
решения
2 1 9 9 29
За поддържане на регистър на
завършили ученици се използват
дигитални решения*
12 6 4 12 16
За подобряване на ученето и
преподаването се използват
средства за интелигентен анализ на
данни и мониторинг на учебния
процес  (learning analytics) и
10 1 10 17 12
За попълване и подаване на
ежегодна справка към НСИ се
използват дигитални решения
5 0 0 0 45
За попълване и подаване на Образец
1 се използват дигитални решения
5 0 0 0 45
За попълване и подаване на справки
(ежемесечно за отсъствия, за
отпаднали ученици и др.) към РУО и
НЕИСПУО се използват дигитални
решения
3 0 0 0 47
За попълване на личните картони на
учениците и/или главната класна
книга се използват дигитални
решения
21 0 0 0 29
За попълване на материалната
книга се използват дигитални
решения
7 0 0 0 43
За разработване на годишните
училищни планове се използват
дигитални решения
6 0 0 0 44
За управлението на
документооборота се използва
деловодна система с поддръжка на
дигитален архив
8 5 10 14 13
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 2 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Използват се електронни бележници 12 0 0 0 38
Използват се електронни дневници 1 0 0 0 49
Интеграцията на ИКТ в
институционални дейности е
елемент на стратегическо
планиране на училището
9 0 0 0 41
Кандидатите получават съобщение
за резултати от класиране по
електронен път
19 0 0 0 31
Класирането за стипендии се
извършва посредством
специализирана софтуерна система
33 0 0 0 17
Комуникация между родителите и
другите участници в образователния
процес (директор, ученици,
педагогически специалисти) се
осъществява с използване на
2 3 8 13 24
На учениците се поставят задачи за
домашна работа, които изискват
използване на ИКТ
3 1 5 15 26
Новите или подлежащите на
реструктуриране процеси са
дигитализирани  и се доставят под
формата на е-услуги за
потребителите с използване на ИКТ
1 7 14 10 18
Обучението на персонала има за цел
кадрово осигуряване на дигиталната
стратегия и практика на училището,
и включва усвояване на знания и
умения, свърз
1 3 8 12 26
Организацията на информационната
инфраструктура осигурява
надеждна поддръжка на всички
системи
12 0 0 0 38
Организацията на приема на
ученици се извършва посредством
софтуерна система
7 3 13 8 19
Осигурена е възможност за онлайн
подаване на документи за участие в
класиране
15 0 0 0 35
Осигурена е възможност за
подаване на документи по
електронен път (постъпване на
работа, излизане в отпуск,
декларации за проведени лекторски
часове и
22 0 0 0 28
Осигурена е възможност за
подаване на заявления от
завършили ученици по електронен
път (издаване на дубликат на
диплома за завършено образование,
свид
23 0 0 0 27
Осигурена е възможност за
подаване на заявления от ученици
по електронен път (получаване на
стипендии, приемане и преместване,
служебна бележка за доп
23 0 0 0 27
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 3 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Осигурена е възможност за
разпространение на издадени
заповеди, важни решения,
съобщения, нормативни документи
чрез използване на дигитални
решения
1 3 5 12 29
Осигурени са дигитални решения за
провеждане на педагогически
съвети, обсъждания на бюджета на
училището и отчетите за неговото
изпълнение, родителски
3 2 7 9 29
Осигуряват се подходяща
информационна инфраструктура,
ресурси, бюджет и финансови
инвестиции за дигитализация на
институционални процеси
3 4 9 15 19
Осъществява се мониторинг и
периодичен преглед на учебните
програми от гледна точка на
прилагане на съвременни дигитални
решения
14 0 0 0 36
Педагогическите специалисти
прилагат в работата си придобитите
компетентности от курсовете за
повишаване на дигиталните
компетентности
1 4 4 14 27
Планират се и се организират
обучения за повишаване на
дигиталните компетенции на
учители и служители и се насърчава
тяхното участие в тях
7 0 0 0 43
Поддържа се интеграция с
дигитални решения от регионално и
национално ниво (напр. за подаване
на Образец 1, качване на издадени
удостоверения, свидете
8 0 0 0 42
Предприети са мерки за
възстановяване на
информационната инфраструктура и
данни, в случай на повреда или срив
14 0 0 0 36
Предприети са мерки за защита на
личните данни
8 0 0 0 42
Предприети са мерки за оторизиран
и надежден достъп до е-услуги и
ресурси, вкл. за опазване на
поверителността на информацията и
се оказва подкрепа на
4 3 7 11 25
При провеждане на обучение от
разстояние в електронна среда се
използват специализирани системи
за е-обучение (Moodle, Blackboard и
др.)
2 1 3 8 36
При провеждане на обучение от
разстояние в електронна среда се
използват средства за видео-
конференции
3 1 1 6 39
Разработените електронни учебни
материали са достъпни за учениците
(среди за е-обучение, виртуални
класни стаи и др.)
7 0 0 0 43
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 4 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Резултати на одити, свързани с
оценки на степента на
дигитализация на училището се
отчитат и вземат предвид при
развитието на институционалната
информ
16 0 0 0 34
Родителите получават информация
за отсъствия на ученици, резултати
от оценявания (вкл. външни) и
участие на ученици в извънкласни
дейности посредством
4 0 5 6 35
Родителите получават съобщения за
предстоящи родителски срещи по
електронен път
3 3 4 9 31
Счетоводните дейности се
извършват посредством
специализирана софтуерна система
8 0 0 0 42
Създадена е организация за
информиране и привличане на
ученици с отдалечен достъп
23 0 0 0 27
Създадена е организация и система
за интеграция на дигитални
решения в информационната
инфраструктура, с цел осигуряване
и подпомагане на целия жизнен
11 0 0 0 39
Сътрудничеството със
заинтересовани страни
(работодатели, местни общности,
университети и др.) се подкрепя с
използване на дигитални решения
7 1 11 8 23
Тестовите изпитвания на ученици се
провеждат чрез използване на ИКТ и
дигитални решения и се оценяват
автоматично
7 2 9 15 17
Управлението на дълготрайните и
малотрайни активи се извършва
посредством специализирана
софтуерна система
12 0 0 0 38
Управлението на информацията,
приемането и съпровождането на
управленски решения се
осъществяват с помощта на
дигитални решения, вкл. за
интелигентен
5 4 10 14 17
Управлението на финансите се
извършва посредством
специализирана софтуерна система
за финансово управление и контрол
15 0 0 0 35
Управлението на човешките ресурси
се извършва посредством
специализирана софтуерна система*
15 0 0 0 35
Учебната документация се
съхранява в дигитален архив с
оторизиран достъп
12 0 0 0 38
Учебното разписание се създава с
използване на специализиран
софтуер, позволяващ спазване на
заложени изисквания за
разпределение на часовете
9 1 3 7 30
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 5 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Учениците получават информация за
резултати от оценявания (контролни
и класни работи, външни
оценявания) и класиране за
стипендии, както и за предстоя
2 2 3 11 32
Учениците получават навременна
обратна връзка по време на целия
учебен процес с използване на ИКТ
9 0 0 0 41
Училището ежегодно разработва
план за развитие на
информационната инфраструктура в
съответствие с дигиталната
стратегия
17 0 0 0 33
Училището има система за видео-
наблюдение
3 1 3 3 40
Училището има софтуерни системи
за управление на административни
процеси (човешки ресурси, финанси,
счетоводство, деловодна система,
класиране за стип
7 3 10 12 18
Училището осигурява
взаимодействието с родители и
ученици в съответствие с
дигиталната си стратегия
13 0 0 0 37
Училището осигурява достъп на
учителите до специализирани
електронни библиотеки с
електронни ресурси за провеждане
на е-обучение
17 0 0 0 33
Училището осигурява качеството на
провежданото обучение в
съответствие с дигиталната си
стратегия
8 0 0 0 42
Училището осигурява публичен
отдалечен достъп до информация за
обществени поръчки
10 0 0 0 40
Училището осигурява публичен
отдалечен достъп до учебните
планове
9 0 0 0 41
Училището осигурява
разработването и съхраняването на
учебната документация в
съответствие с дигиталната си
стратегия
5 0 0 0 45
Училището осигурява софтуерни
средства за обучение и преподаване
(офис пакети, среди за е-обучение,
платформи за обучение, платформи
за онлайн тестове
2 3 9 9 27
Училището осигурява управлението
на административните си процеси в
съответствие с дигиталната си
стратегия*
11 0 0 0 39
Училището предоставя
информацията за обществеността в
съответствие с дигиталната си
стратегия
8 0 0 0 42
Училището предоставя отдалечен
достъп за провеждане на външни
одити с използване на ИКТ
18 0 0 0 32
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 6 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Училището прилага ефективен
пропускателен режим за достъп до
сградния фонд чрез използване на
дигитални решения
10 1 9 9 21
Училището провежда своята
дигитална политика като разширява
и оптимизира набора от
институционални процеси
(административни и образователни),
реализир
11 0 0 0 39
Училището публикува информация
за основни дейности и събития
(прием на ученици, участия на
ученици в състезания, патронни
празници и др.) в официалнат
2 1 3 4 40
Училището публикува информация
за основни дейности и събития
(прием на ученици, участия на
ученици в състезания, патронни
празници и др.) в социалните
4 1 8 6 31
Училището разполага с дигитален
архив за съхранение на документи и
дигитално съдържание с оторизиран
достъп
19 0 0 0 31
Училището разполага с материално-
технологична база (вкл. лаптопи,
компютри, таблети, мултимедийни
проектори, интерактивни дъски и
др.) и мрежова инфра
2 4 9 7 28
Училището участва в проекти и се
включва в мрежи за сътрудничество,
свързани с ИКТ и дигитализация на
образованието
4 1 7 9 29
Училищното ръководство подкрепя и
мотивира учителите да използват
ИКТ в процеса на преподаване и
обучение и експериментирането на
нови методи и решени
1 5 2 6 36
Учителите и служителите имат
компетенции да използват средства
за синхронна и асинхронна
комуникация
3 0 4 12 31
Учителите имат компетенции да
използват дигитални решения в
образователния процес и за участие
в професионални мрежи
2 1 5 12 30
Учителите поддържат електронни
портфолиа
6 8 12 12 12
Учителите получават съобщения за
предстоящи олимпиади, състезания,
патронни празници и др.
извънкласни дейности по
електронен път
3 2 7 7 31
Учителите разработват електронни
тестове за проверка на усвоени
знания и придобити умения
3 2 8 17 20
Учителите разработват електронни
учебни материали
2 3 4 14 27
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 7 от  8


null
Брой оценени училища: 0
Период на оценяване: null   - null
Показател Брой/ %
училища
с оценка
0-20% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
20-40% от
макс.
Брой/ %
училища с
оценка
40-60% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
60-80% от
макс.
Брой/ %
училища
с оценка
80-100%
от макс.
Цифровата култура е част от общата
корпоративна култура, постоянно се
контролира, повишава и
усъвършенства
2 4 9 15 20
Дата на генериране на отчета:
04/11/2025 Стр. 8 от  8